1 |
Úzkostné a psychosomatické poruchy u dětí a mladistvých |
2 |
A2017/0401-SP/PC/VP/PP |
16 |
2 |
Základy krátké intervence pro hráče v herním prostředí |
2 |
A2017/0086-SP/PC/VP |
8 |
3 |
Úvod do problematiky prezentačních dovedností v sociálních službách |
2 |
A2017/0127-SP/VP |
8 |
4 |
Základy time managementu v pomáhajících profesích |
2 |
A2017/0166-SP/VP |
8 |
5 |
Efektivní výchova a komunikace v rodinách klientů sociálních služeb |
2 |
A2017/0692-SP/PC/VP/PP |
16 |
6 |
Základy asertivních dovedností v pomáhajících profesích |
2 |
A2017/0461-SP/PC/VP/PP |
8 |
7 |
Úvod do transakční analýzy pro poradenské pracovníky |
2 |
- |
16 |
8 |
Výcvik psychosociálních dovedností v poradenském procesu |
2 |
- |
20 |
9 |
Úvod do problematiky motivačních rozhovorů |
2 |
- |
16 |
10 |
Teorie a praxe zážitkové pedagogiky I. |
2 |
- |
16 |
11 |
Sandplaying - možnosti využití herního pískoviště v poradenství s dětmi i dospělými |
2 |
- |
16 |
12 |
Komunikační dovednosti a zvládání psychické zátěže v krizových okamžicích klienta |
2 |
- |
8 |
13 |
Alkoholizmus a problematika kombinovaných závislostí |
2 |
- |
8 |
14 |
Sebepoškozování u dětí a mladistvých |
2 |
- |
16 |
15 |
Manažerská komunikace I. |
2 |
- |
8 |
16 |
Teambuilding - vedení a budování pracovních týmů v sociální práci |
2 |
- |
24 |
17 |
Case management v sociální práci |
2 |
- |
16 |
18 |
TEORETICKÉ ZÁKLADY A PRAKTICKÝ NÁHLED DO MUZIKOTERAPIE |
2 |
- |
20 |
19 |
Základy arteterapie v pomáhajících profesích |
2 |
- |
0 |
20 |
POHYBOVÁ TERAPIE pro pracovníky pomáhajících profesí |
2 |
- |
20 |
21 |
Tvorba zážitkových preventivních programů |
2 |
- |
8 |
22 |
Techniky mediace v případové práci |
2 |
- |
16 |
23 |
Žena a drogová závislost - problematika Gender |
2 |
- |
15 |
24 |
Vzdělávací kurz pro protidrogové koordinátory |
2 |
- |
40 |
25 |
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích |
2 |
- |
16 |
26 |
Prevence drogových závislostí |
2 |
- |
20 |
27 |
Kontrakt a individuální plánování |
2 |
- |
20 |
28 |
Přístup zaměřený na řešení v koučinku a poradenství |
2 |
- |
16 |
29 |
Arteterapie - využití artefaktu pro pracovníky v pomáhajících profesích |
2 |
- |
24 |
30 |
Využití dramaterapie v pomáhajících profesích |
2 |
- |
20 |
31 |
Úvod do problematiky patologického hráčství - gambling |
2 |
- |
8 |
32 |
Základy krizové intervence v kontextu sociálních služeb |
2 |
- |
20 |
33 |
Základy personalistiky pro pracovníky v organizacích sociálních služeb |
2 |
- |
16 |
34 |
Základy drogové problematiky |
2 |
- |
8 |
35 |
Trénink paměti v kontextu sociální práce |
2 |
- |
8 |
36 |
Prevence syndromu vyhoření |
2 |
- |
15 |
37 |
Prevence relapsu v kontextu návykového chování |
2 |
- |
16 |
38 |
Úvod do problematiky poruch příjmu potravy |
2 |
- |
8 |
39 |
Vzdělávací kurz pro protidrogové koordinátory |
2 |
- |
40 |
40 |
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích |
2 |
- |
16 |
41 |
Motivační rozhovory I. (základní dovednosti) |
2 |
A2017/0689-SP/PC/VP/PP |
16 |
42 |
Motivační rozhovory III. (trénink dovedností, kazuistický seminář) |
2 |
A2017/0691-SP/PC/VP/PP |
16 |
43 |
Možnosti práce s nespolupracujícím klientem |
2 |
A2017/0690-SP/PC/VP/PP |
16 |
44 |
Práce s motivací s dětskými a mladistvými klienty |
2 |
A2018/0113-SP/PC/VP/PP |
16 |
45 |
Case management v sociální práci |
2 |
A2018/0114-SP/PC/VP/PP |
16 |
46 |
Pohybová terapie pro pracovníky pomáhajících profesí |
2 |
A2018/0657-SP/PC/VP |
20 |
47 |
Leadership I. |
2 |
A2018/0653-SP/VP |
8 |
48 |
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích |
2 |
A2018/0651-SP/PC/VP |
8 |
49 |
Sebepoškozování u dětí a mladistvých |
2 |
A2018/0652-SP/PC/VP |
16 |
50 |
Motivace klienta sociálních služeb |
2 |
A2018/0655-SP/PC |
8 |
51 |
Individuální plánování sociální služby |
2 |
A2019/0305-SP |
8 |
52 |
Hranice práce s klientem |
2 |
A2018/0649-SP/PC/VP |
8 |
53 |
Tvorba zážitkových preventivních programů |
2 |
A2018/0268-SP/PC/VP/PP |
8 |
54 |
Sociálně - právní minimum |
2 |
A2018/0267-SP/PC/VP/PP |
16 |
55 |
Úvod do systemické práce s páry a rodinami |
2 |
A2018/0369-SP/VP |
8 |
56 |
Úvod do problematiky poruch příjmu potravy |
2 |
A2019/0803-SP/PC/PP/VP |
8 |
57 |
Inspekce kvality a jak se na ni připravit |
2 |
A2018/0492-SP/PC/VP |
8 |
58 |
Problematika ADHD u dětí ve školním věku |
2 |
A2020/0108-SP/PC/PP/VP |
8 |
59 |
Stress management |
2 |
A2019/1387-SP/PC/PP/VP |
8 |
60 |
Využití metody focusingu v pomáhajících profesích |
2 |
A2020/0345-SP/PC/PP/VP |
16 |
61 |
Základy etopedie a její využití v sociální práci |
2 |
A2020/0349-SP/VP |
16 |
62 |
Základy sociálně právní problematiky při práci s dětmi a mládeži |
2 |
A2020/0350-SP/PC/PP/VP |
8 |
63 |
Úvod do první pomoci při šikanování |
2 |
A2021/0124-SP/PC/PP/VP |
8 |
64 |
Jak na online závislosti u dětí a mladistvých |
2 |
A2020/0351-SP/PC/PP/VP |
8 |
65 |
Zvládání konfliktů v pracovním týmu |
2 |
A2020/0352-SP/PC/PP/VP |
8 |
66 |
Do dna? - program zaměřený na prevenci užívání alkoholu |
2 |
A2020/0353-SP/PC/PP/VP |
8 |
67 |
HRA NA HRANĚ - PROGRAM ZAMĚŘENÝ NA PREVENCI GAMBLINGU |
2 |
A2020/0354-SP/PC/PP/VP |
16 |
68 |
Sandplaying II. (využití herního pískoviště v poradenství a terapii s dětmi i dospělými) |
2 |
A2020/0728-SP/VP |
16 |
69 |
Využití dramaterapie v pomáhajících profesích II. |
2 |
A2020/0729-SP/PC/PP/VP |
20 |
70 |
Sandplaying - využití herního pískoviště v diagnostice, poradenství a terapii s dětmi i dospělými |
2 |
A2020/0378-SP/VP |
16 |
71 |
Úvod do transakční analýzy pro poradenské pracovníky |
2 |
A2020/0379-SP/VP |
16 |
72 |
MOTIVAČNÍ ROZHOVORY II. (PRINCIPY MOTIVAČNÍCH ROZHOVORŮ) |
2 |
A2020/0381-SP/PC/PP/VP |
16 |
73 |
Teorie a praxe zážitkové pedagogiky I. |
2 |
A2020/0382-SP/PC/PP/VP |
16 |
74 |
Komunikační dovednosti a zvládání psychické zátěže v krizových okamžicích klienta |
2 |
A2020/0383-SP/PC/PP/VP |
8 |
75 |
Příprava a podání návrhu o oddlužení klienta |
2 |
A2020/0384-SP/VP |
8 |
76 |
Alkoholizmus a problematika kombinovaných závislostí |
2 |
A2020/0385-SP/PC/PP/VP |
8 |
77 |
Využití prvků ergoterapie v pomáhajících profesích |
2 |
A2020/1234-SP/PC/PP/VP |
8 |
78 |
Představení základních konceptů gestalt terapie využitelných v pomáhajících profesích |
2 |
A2020/0730-SP/VP |
16 |
79 |
Terénní práce v prostředí taneční scény, nočního života a zábavy pro pracovníky poradenských a terénních služeb |
2 |
A2020/0731-SP/PC/VP |
8 |
80 |
Využití expresivních terapií v pomáhajících profesích |
2 |
A2020/0806-SP/PC/PP/VP |
16 |
81 |
Základy projektového řízení a myšlení |
2 |
A2020/0805-SP/VP |
8 |
82 |
Jak na komunikaci a konflikt efektivně |
2 |
A2020/0991-SP/PC/PP/VP |
8 |
83 |
Emoční inteligence v sociální praxi |
2 |
A2020/1211-SP/PC/PP/VP |
8 |
84 |
Základní kurz krizové intervence |
2 |
A2020/1214-SP/PC/PP/VP |
16 |
85 |
Základy psychiatrie a práce s klientem s psychiatrickou diagnózou |
2 |
A2020/1215-SP/PC/PP/VP |
16 |
86 |
Komunikace s klienty se závislostí |
2 |
A2021/0161-SP/PC/PP/VP |
8 |
87 |
Představení narativního přístupu pro pracovníky pomáhajících profesí |
2 |
A2021/0125-SP/VP |
16 |
88 |
Úvod do problematiky práce s agresí klienta |
2 |
A2021/0127-SP/PC/PP/VP |
8 |
89 |
Možnosti prevence syndromu vyhoření, techniky psychohygieny |
2 |
A2021/0126-SP/PC/PP/VP |
8 |
90 |
Aktuální trendy v případové práci a case managementu |
2 |
A2019/1303-SP/PC/PP/VP |
8 |
91 |
Etnická specifika Romů, metody a techniky práce s nimi |
2 |
A2019/1064-SP/PC/PP/VP |
16 |
92 |
Zvládání agrese - možnosti a limity práce s různými druhy agrese klienta |
2 |
A2019/1065-SP/PC/PP/VP |
16 |
93 |
Úvod do psychiatrie a problematiky psychofarmak, duální diagnózy |
2 |
A2019/1063-SP/PC/PP/VP |
6 |
94 |
Základy sociálního poradenství I. |
2 |
A2019/1062-SP/PC/PP/VP |
16 |
95 |
Úvod do problematiky práce s rodiči v kontextu závislého chování |
2 |
A2019/1060-SP/PC/PP/VP |
8 |
96 |
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích |
2 |
A2019/1386-SP/PC/PP/VP |
16 |
97 |
Představení psychosociálních dovedností v poradenském procesu |
2 |
A2020/0109-SP/VP |
16 |
98 |
Videohry a sociální sítě - problematika netolismu a terénní sociální práce ve virtuálním prostředí |
2 |
A2020/0107-SP/PC/PP/VP |
8 |
99 |
Přístup zaměřený na řešení v koučinku a poradenství |
2 |
A2019/0808-SP/PC/PP/VP |
16 |
100 |
Efektivní zpětná vazba |
2 |
A2019/1470-SP/PC/PP/VP |
8 |
101 |
Úvod do problematiky nových syntetických drog |
2 |
A2019/0812-SP/PC/PP/VP |
8 |
102 |
Využití dramaterapie v pomáhajících profesích |
2 |
A2019/0814-SP/PC/PP/VP |
20 |
103 |
Prevence relapsu v kontextu návykového chování |
2 |
A2019/0810-SP/PC/PP/VP |
16 |
104 |
Etická reflexe - základní nástroj sociální práce |
2 |
A2019/0024-SP/PC/PP/VP |
16 |
105 |
Úvod do problematiky patologického hráčství - gambling |
2 |
A2019/0816-SP/PC/PP/VP |
8 |
106 |
Prevence syndromu vyhoření |
2 |
A2019/0807-SP/PC/PP/VP |
16 |
107 |
Základy drogové problematiky |
2 |
A2019/0811-SP/PC/PP/VP |
8 |
108 |
ZÁKLADY NENÁSILNÉ KOMUNIKACE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH |
2 |
A2019/0804-SP/PC/PP/VP |
16 |
109 |
Prevence drogových závislostí |
2 |
A2019/0917-SP/PC/PP/VP |
16 |
110 |
Trénink paměti v kontextu sociální práce |
2 |
A2019/0806-SP/PC/PP/VP |
8 |
111 |
Specifická prevence pro nízkoprahové programy |
2 |
A2019/0809-SP/PC/PP/VP |
8 |
112 |
Arteterapie - využití artefaktu pro pracovníky v pomáhajících profesích |
2 |
A2019/0813-SP/PC/PP/VP |
24 |
113 |
Práce s traumatem u dětí a dospělých |
2 |
A2019/0022-SP/PC/PP/VP |
16 |
114 |
Případové a rodinné konference - setkání klienta, rodiny a odborníků |
2 |
A2019/0023-SP/PC/PP/VP |
16 |
115 |
Úzkostné a psychosomatické poruchy u dětí a mladistvých |
2 |
A2021/0741-SP/PC/PP/VP |
16 |
116 |
Základy time managementu v pomáhajících profesích |
2 |
A2021/0570-SP/PC/PP/VP |
8 |
117 |
Základy asertivních dovedností v pomáhajících profesích |
2 |
A2021/0571-SP/PC/PP/VP |
8 |
118 |
Úvod do problematiky prezentačních dovedností v sociálních službách |
2 |
A2021/0572-SP/PC/PP/VP |
8 |
119 |
Základní vhled do problematiky traumatu u klientů sociálních služeb |
2 |
A2021/0575-SP/PC/PP/VP |
16 |
120 |
ÚVOD DO DLUHOVÉHO PORADENSTVÍ |
2 |
A2021/0742-SP/PC/PP/VP |
8 |
121 |
Pomoc obětem trestné činnosti |
2 |
A2021/0743-SP/PC/PP/VP |
8 |
122 |
Chcete kvalitu nebo efektivitu? (aneb Kvalita a efektivita v sociálních službách) |
2 |
A2021/0445-SP/VP |
8 |
123 |
Práce s klientem ohroženým suicidálním jednáním |
2 |
A2021/0446-SP/PC/PP/VP |
8 |
124 |
Základy krizové intervence v praxi v kontextu sociálních služeb |
3 |
- |
20 |
125 |
Základy sociálního poradenství II. |
3 |
- |
16 |
126 |
Specifická témata krizové intervence - krize jako ztráta, ztráta jako krize |
3 |
A2018/0266-SP/PC/VP/PP |
8 |
127 |
Teorie a praxe zážitkové pedagogiky II. |
3 |
- |
18 |
128 |
Manažerská komunikace II. a její využití v sociálních službách |
3 |
- |
8 |
129 |
Základy sociálního poradenství II. |
3 |
A2019/0815-SP/PC/PP/VP |
16 |
130 |
Gambling v praxi |
3 |
A2019/0830-SP/PC/PP/VP |
8 |
131 |
Přístup zaměřený na řešení v praxi |
3 |
A2018/0532-SP/VP |
16 |
132 |
Úvod do telefonické krizové intervence |
3 |
A2018/0548-SP/PC/VP/PP |
16 |
133 |
Leadership II. |
3 |
A2020/0380-SP/VP |
8 |
134 |
Základní kurz krizové intervence v praxi |
3 |
A2020/1212-SP/PC/PP/VP |
16 |
Typ kurzu: 1=pro prac. v soc.službách, 2=profesní vzdělávání - základní kurz, 3=prof.vzdělávání - rozšířující kurz |