1 |
Práce s klientem v občanské poradně II. |
1 |
- |
28 |
2 |
Alternativní a augmentativní komunikace |
2 |
- |
24 |
3 |
Strategické řízení v sociálních službách jako nástroj rozvoje organizace a kvality služeb |
2 |
- |
40 |
4 |
Písemná pravidla a metodiky v organizaci - úvod do problematiky |
2 |
- |
8 |
5 |
Kdo bude mít potíže? Právní odpovědnost při poskytování sociálních služeb. |
2 |
- |
16 |
6 |
Vyladěná organizace - komplexní přístup k řízení sociálních služeb |
2 |
- |
48 |
7 |
Pochvala a kritika jako základní dovednosti pro hodnocení zaměstnanců v sociálních službách |
2 |
- |
16 |
8 |
Práce s motivací klienta a hranice služby |
2 |
- |
16 |
9 |
Práce s klientem v občanské poradně I) |
2 |
- |
40 |
Typ kurzu: 1=pro prac. v soc.službách, 2=profesní vzdělávání - základní kurz, 3=prof.vzdělávání - rozšířující kurz |