1 |
Reminiscence I - využití vzpomínek při práci se seniory |
2 |
A2018/0343-SP/PC/PP |
16 |
2 |
Rozvoj týmové spolupráce |
2 |
A2018/0231-SP/PC/VP |
16 |
3 |
Rozvoj týmové spolupráce |
2 |
A2018/0232-SP/PC/VP |
8 |
4 |
Aktivizující péče o klienta |
2 |
A2018/0229-SP/PC/PP |
8 |
5 |
Nácvik manipulace s nehybným a málo pohyblivým klientem |
2 |
A2018/0530-SP/PC/PP |
8 |
6 |
Manipulace ve vztahu uživatel - poskytovatel služby |
2 |
A2019/0301-SP/PC/PP/VP |
16 |
7 |
Individuální plánování zaměřené na člověka |
2 |
A2018/0418-SP/PC/VP |
16 |
8 |
Trénujeme paměť seniorů I |
2 |
A2019/0922-SP/PC/PP/VP |
8 |
9 |
Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a vedoucí pracovníky I |
2 |
A2018/0424-SP/VP |
32 |
10 |
Asertivní komunikace v prostředí sociálních služeb - trénink asertivních technik |
2 |
A2017/0535-SP/PC/VP/PP |
16 |
11 |
Práce s agresí v sociálních službách |
2 |
A2017/0537-SP/PC/VP/PP |
16 |
12 |
Řešení konfliktů v prostředí sociálních služeb |
2 |
A2017/0538-SP/PC/VP/PP |
16 |
13 |
Základy práce s člověkem s mentálním postižením |
2 |
A2018/0061-PC/PP |
8 |
14 |
Základy péče o člověka s demencí |
2 |
A2018/0062-PC/PP |
8 |
15 |
Validace podle Naomi Feil I. |
2 |
A2018/0147-SP/PC/VP/PP |
8 |
16 |
Řeč těla a možnosti jejího využití při práci s klienty |
2 |
A2018/0064-SP/PC/VP |
8 |
17 |
Přišel k nám nový klient ... |
2 |
A2018/0063-SP/PC/VP |
8 |
18 |
Vedení týmu v sociálních službách |
2 |
A2017/0715-VP |
16 |
19 |
Komunikace vedoucího pracovníka - trénink zadávání úkolů a podávání zpětné vazby podřízeným kolegům |
2 |
A2017/0714-VP |
16 |
20 |
Co je zlobení, co je povaha a co už může být duševní onemocnění |
2 |
A2017/0710-SP/PC/VP/PP |
8 |
21 |
Kde končí sociální negramotnost a kde se už může jednat o duševní onemocnění aneb co může v chování klientů signalizovat začínající duševní nemoc |
2 |
A2017/0711-SP/PC/VP/PP |
8 |
22 |
Oprávněné postupy sociálního pracovníka při ukončování spolupráce s klientem |
2 |
A2017/0712-SP/VP |
16 |
23 |
Jak si z rodiny klienta udělat dobrého partnera při poskytování sociální služby |
2 |
A2017/0713-SP/VP |
16 |
24 |
Komunikace v týmu pracovníků sociálních služeb |
2 |
- |
16 |
25 |
Specifické potřeby klientů s Parkinsonovou nemocí v zařízeních sociálních služeb pro seniory - úvod do problematiky |
2 |
- |
8 |
26 |
Pohybová aktivizace seniorů - úvod do problematiky, dechová cvičení |
2 |
- |
8 |
27 |
Komunikace pracovníků služeb pro seniory s rodinami klientů |
2 |
- |
8 |
28 |
Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb - úvod do problematiky |
2 |
- |
8 |
29 |
Rozvoj týmové spolupráce |
2 |
- |
16 |
30 |
Individuální plánování zaměřené na člověka |
2 |
- |
16 |
31 |
Co znamená být zaměřený na klienta (Úvod do rogerovského přístupu - PCA) |
2 |
- |
16 |
32 |
Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry I |
2 |
A2017/0468-SP/VP |
32 |
33 |
Zvládání projevů agresivního chování u klientů sociálních služeb a možnosti prevence |
2 |
A2017/0473-SP/PC/VP/PP |
8 |
34 |
Základy přístupu orientovaného na klienta a možnosti jeho praktického využití v komunikaci s klienty sociálních služeb |
2 |
A2017/0471-SP/PC/VP/PP |
24 |
35 |
Kinestetická mobilizace |
2 |
- |
22 |
36 |
Stres a jeho prevence při práci s klientem sociálních služeb |
2 |
A2017/0352-SP/PC/VP/PP |
16 |
37 |
Typologie osobnosti a možnosti jejího využití při práci s klientem sociálních služeb |
2 |
A2017/0354-SP/PC/VP/PP |
16 |
38 |
Emoční inteligence a její využití v práci s klientem sociálních služeb |
2 |
A2017/0353-SP/PC/VP/PP |
16 |
39 |
Porada jako nástroj k metodickému vedení klíčových pracovníků a pracovníků v sociálních službách |
2 |
A2017/0281-SP/VP |
8 |
40 |
Jak uvést příklady dobré praxe do souladu s dokumentací ke standardům kvality sociálních služeb |
2 |
A2017/0280-SP/PC/VP |
8 |
41 |
Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem II. |
2 |
A2017/0282-SP/PC/VP/PP |
8 |
42 |
Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem I. |
2 |
A2017/0283-SP/PC/VP/PP |
8 |
43 |
Průvodce krizovou intervencí |
2 |
A2017/0068-SP/PC/VP |
16 |
44 |
Hodnocení pracovníků v sociálních službách - trénink hodnoticích rozhovorů |
2 |
A2017/0066-VP |
16 |
45 |
Kurz pro pečující o lidi s demencí I. |
2 |
A2020/0030-SP/PC/PP/VP |
32 |
46 |
Co všechno můžu udělat, aby mě záda nebolela |
2 |
A2019/1469-SP/PC/PP/VP |
8 |
47 |
Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb |
2 |
A2020/0032-SP/PC/VP |
16 |
48 |
Prevence syndromu vyhoření I |
2 |
A2020/0033-SP/PC/PP/VP |
32 |
49 |
Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením a autismem I. |
2 |
A2020/0031-SP/PC/PP/VP |
32 |
50 |
Právní minimum pro vedoucí a sociální pracovníky v sociálních službách |
2 |
A2020/0576-SP/VP |
16 |
51 |
Rozvoj a posilování zdravé profesní sebeúcty pracovníků v sociální oblasti |
2 |
A2020/1081-SP/PC/PP/VP |
16 |
52 |
Individuální přístup k sexualitě klientů a klientek sociálních služeb - úvod do problematiky |
2 |
A2020/0894-SP/PC/PP/VP |
8 |
53 |
Individuální přístup k sexualitě klientů a klientek sociálních služeb |
2 |
A2020/0895-SP/PC/PP/VP |
16 |
54 |
Rozvoj pracovníků v sociálních službách |
2 |
A2019/0820-SP/VP |
8 |
55 |
Aktivizující péče o klienty různých cílových skupin |
2 |
A2019/1447-SP/PC/PP/VP |
8 |
56 |
Kinestetická mobilizace |
2 |
A2020/0025-SP/PC/PP/VP |
24 |
57 |
Komunikace pracovníků sociálních služeb s rodinami klientů |
2 |
A2019/1446-SP/PC/PP/VP |
8 |
58 |
Work-life balance jako prevence syndromu vyhoření |
2 |
A2020/0160-SP/PC/PP/VP |
8 |
59 |
Time management v sociální práci pro vedoucí pracovníky sociálních služeb a sociální pracovníky |
2 |
A2020/0155-SP/VP |
16 |
60 |
Doprovázení umírajících v sociálních službách |
2 |
A2020/0026-SP/PC/PP/VP |
8 |
61 |
Zvyšování psychické odolnosti lidí pracujících v sociální oblasti |
2 |
A2020/0163-SP/PC/PP/VP |
8 |
62 |
Etické aspekty práce v sociálních službách - úvod do problematiky |
2 |
A2020/0685-SP/PC/PP/VP |
8 |
63 |
Práce se stěžovatelem v sociálních službách aneb jak si zachovat postoj profesionála za každé situace |
2 |
A2019/1151-SP/VP |
16 |
64 |
Jak předcházet syndromu vyhoření |
2 |
A2019/1150-SP/PC/VP |
8 |
65 |
Úvod do problematiky první pomoci v sociálních službách |
2 |
A2019/1222-SP/PC/VP |
8 |
66 |
Efektivní komunikace se žadatelem o sociální službu |
2 |
A2019/1149-SP/VP |
16 |
67 |
Základy projektového myšlení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
2 |
A2019/0198-SP/VP |
8 |
68 |
Budování a rozvoj týmové spolupráce |
2 |
A2019/0191-SP/VP |
16 |
69 |
Vyjednávání pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
2 |
A2019/0197-SP/VP |
16 |
70 |
Prezentační dovednosti pro vedoucí pracovníky a sociální pracovníky v sociálních službách |
2 |
A2019/0194-SP/VP |
16 |
71 |
Praktické zlepšování procesů a zvyšování kvality v sociálních službách |
2 |
A2019/0165-SP/PC/VP |
16 |
72 |
Muzikoterapie v praxi sociálních služeb I |
2 |
A2019/0192-SP/PC/PP/VP |
8 |
73 |
Specifika práce s dětmi a mladistvými v tíživé sociální situaci I |
2 |
A2019/0105-SP/PC/VP |
32 |
74 |
Asistovaný kontakt |
2 |
A2019/0110-SP/PC |
32 |
75 |
Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - úvod do problematiky |
2 |
A2019/0111-SP/PC/PP/VP |
8 |
76 |
Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb - úvod do problematiky |
2 |
A2019/0167-SP/PC/PP/VP |
8 |
77 |
Komunikace pracovníků služeb pro seniory s rodinami klientů |
2 |
A2019/0117-SP/PC/PP/VP |
8 |
78 |
Pohybová aktivizace seniorů - úvod do problematiky, dechová cvičení |
2 |
A2019/0118-SP/PC/PP/VP |
8 |
79 |
Komunikace v týmu pracovníků sociálních služeb |
2 |
A2019/0171-SP/PC/VP |
16 |
80 |
Specifika práce s rodinou, rodiči a dětmi v tíživé sociální situaci I |
2 |
A2019/0103-SP/PC/VP |
32 |
81 |
Aplikace standardů v praxi sociálních služeb |
2 |
A2019/0823-SP/PC/VP |
8 |
82 |
Komunikace s klienty, kteří nekomunikují běžným způsobem |
2 |
A2019/0822-SP/PC/PP/VP |
8 |
83 |
Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a zdravotně sociální pracovníky nemocnic a léčebných zařízení I |
2 |
A2019/0196-SP/VP |
32 |
84 |
Prevence syndromu vyhoření I |
2 |
A2019/0193-VP |
32 |
85 |
Řešení nouzových a havarijních situací aneb A kdo mi pomůže? |
2 |
A2019/0518-SP/PC/VP |
8 |
86 |
Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry |
2 |
A2021/0625-SP/PC/VP |
32 |
87 |
Zvládání projevů agresivního chování u klientů sociálních služeb a možnosti prevence |
2 |
A2021/0626-SP/PC/PP/VP |
8 |
88 |
Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem I. |
2 |
A2021/0529-SP/PC/PP/VP |
8 |
89 |
Typologie osobnosti a možnosti jejího využití při práci s klientem v pomáhajících profesích |
2 |
A2021/0531-SP/PC/PP/VP |
16 |
90 |
Emoční inteligence a její využití v práci s klientem v pomáhajících profesích |
2 |
A2021/0532-SP/PC/PP/VP |
16 |
91 |
Stres a jeho prevence při práci s klientem v pomáhajících profesích |
2 |
A2021/0533-SP/PC/PP/VP |
16 |
92 |
Hodnocení pracovníků v sociálních službách - trénink hodnoticích rozhovorů |
2 |
A2021/0459-VP |
16 |
93 |
Porada jako nástroj k metodickému vedení klíčových pracovníků a pracovníků v sociálních službách |
2 |
A2021/0460-SP/PC/VP |
8 |
94 |
Průvodce krizovou intervencí |
2 |
A2021/0461-SP/PC/VP |
16 |
95 |
Jak uvést příklady dobré praxe do souladu s dokumentací ke standardům kvality sociálních služeb |
2 |
A2021/0462-SP/PC/VP |
8 |
96 |
Arteterapie v praxi sociálních služeb I |
2 |
A2021/0458-SP/PC/PP/VP |
8 |
97 |
Sebelaskavost jako zdroj naší síly v pomáhajících profesích I - úvod do mindfulness |
2 |
A2021/0463-SP/PC/PP/VP |
8 |
98 |
Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a zdravotně sociální pracovníky nemocnic a léčebných zařízení II |
3 |
A2019/0819-SP/VP |
64 |
99 |
Prevence syndromu vyhoření II |
3 |
A2019/0821-VP |
32 |
100 |
Specifika terénní práce s lidmi vykořisťovanými, obchodovanými a s oběťmi trestných činů II |
3 |
A2019/0817-SP/PC/VP |
80 |
101 |
Prohloubení praktických dovedností práce s uživatelem v nedirektivním přístupu |
3 |
A2019/0195-SP/PC/PP/VP |
24 |
102 |
Specifika práce s rodinou, rodiči a dětmi v tíživé sociální situaci II |
3 |
A2019/0164-SP/PC/VP |
80 |
103 |
Specifika práce s dětmi a mladistvými v tíživé sociální situaci II |
3 |
A2019/0109-SP/PC/VP |
80 |
104 |
Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - navazující kurz |
3 |
A2019/0115-SP/PC/PP/VP |
8 |
105 |
Praktické zlepšování procesů a zvyšování kvality v sociálních službách - rozšiřující workshop |
3 |
A2019/0169-SP/PC/VP |
8 |
106 |
Trénujeme paměť seniorů II |
3 |
A2019/0923-SP/PC/PP/VP |
8 |
107 |
Reminiscence III - možnosti využití médií připráci se seniory |
3 |
A2018/0421-SP/PC/VP/PP |
8 |
108 |
Reminiscence IV - dramatizace vzpomínek (reminiscenční divadlo) |
3 |
A2018/0422-SP/PC/VP/PP |
8 |
109 |
Reminiscence V - vytváříme vzpomínkové krabice |
3 |
A2018/0423-SP/PC/VP/PP |
8 |
110 |
Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a vedoucí pracovníky II |
3 |
A2018/0425-SP/VP |
80 |
111 |
Problematika první pomoci v sociálních službách - rozšiřující kurz |
3 |
A2019/1220-SP/PC/PP/VP |
8 |
112 |
Klíčové návyky pomáhajících pracovníků pro efektivní komunikaci s uživateli při práci ve skupinách |
3 |
A2020/0268-SP/PC/PP/VP |
16 |
113 |
Kurz pro pečující o lidi s demencí II. |
3 |
A2020/0269-SP/PC/PP/VP |
80 |
114 |
Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením a autismem II. |
3 |
A2020/0270-SP/PC/PP/VP |
80 |
115 |
Prevence syndromu vyhoření II |
3 |
A2020/0034-SP/PC/PP/VP |
32 |
116 |
Etika v práci pomáhajících pracovníků, supervize a ochrana před vyhořením |
3 |
A2020/0271-SP/PC/PP/VP |
16 |
117 |
Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - navazující kurz |
3 |
- |
8 |
118 |
Reminiscence v praxi - dramatizace vzpomínek (reminisenční divadlo) |
3 |
- |
8 |
119 |
Reminiscence v praxi - dramatizace vzpomínek (reminisenční divadlo) |
3 |
- |
8 |
120 |
Trénujeme paměť seniorů II. |
3 |
- |
8 |
121 |
Validace podle Naomi Feil II. |
3 |
A2018/0148-SP/PC/VP/PP |
8 |
122 |
Reminiscence II - práce s reminiscenční skupinou |
3 |
A2018/0230-SP/PC/PP |
16 |
123 |
Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry II |
3 |
A2017/0469-SP/VP |
32 |
124 |
Aktivizační workshop pro absolventy kurzu Kinestetická mobilizace |
3 |
A2017/0470-SP/PC/PP |
8 |
125 |
Psychiatrické minimum - aktivizace klientů s duševním onemocněním |
3 |
A2021/0457-SP/PC/PP/VP |
8 |
126 |
Sebelaskavost jako zdroj naší síly v pomáhajících profesích II - navazující kurz do mindfulness |
3 |
A2021/0456-SP/PC/PP/VP |
8 |
127 |
Aktivizační workshop pro absolventy kurzu Kinestetická mobilizace |
3 |
A2021/0624-SP/PC/PP |
8 |
128 |
Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem II. |
3 |
A2021/0530-SP/PC/PP/VP |
8 |
Typ kurzu: 1=pro prac. v soc.službách, 2=profesní vzdělávání - základní kurz, 3=prof.vzdělávání - rozšířující kurz |