Kurzy - organizace:

Diakonická akademie s. r. o.



Informace

Formulář pro odeslání kontaktu na organizátora kurzů mailem

Vyplňte všechny položky, všechny jsou povinné
(Info: jméno odesílatele - min. 3 znaky, uvádějte platný mail příjemce, jinak nebude zpráva doručena !!

Zpráva
Jméno odesílatele:
Mail příjemce:
Zabezpečení: Napište číslo z textu níže číslicemi:
  devět set čtyřicet osm  
Předmět zprávy:Kontakt na školící organizaci z www.osobniasistence.cz

Text zprávy
Akreditovaná školící organizace (MPSV), kurzy:
Diakonická akademie s. r. o.
Město:Praha 2
Kraj:Praha

Akreditace:Reminiscence I - využití vzpomínek při práci se seniory | Rozvoj týmové spolupráce | Rozvoj týmové spolupráce | Aktivizující péče o klienta | Nácvik manipulace s nehybným a málo pohyblivým klientem | Manipulace ve vztahu uživatel - poskytovatel služby | Individuální plánování zaměřené na člověka | Trénujeme paměť seniorů I | Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a vedoucí pracovníky I | Asertivní komunikace v prostředí sociálních služeb - trénink asertivních technik | Práce s agresí v sociálních službách | Řešení konfliktů v prostředí sociálních služeb | Základy práce s člověkem s mentálním postižením | Základy péče o člověka s demencí | Validace podle Naomi Feil I. | Řeč těla a možnosti jejího využití při práci s klienty | Přišel k nám nový klient ... | Vedení týmu v sociálních službách | Komunikace vedoucího pracovníka - trénink zadávání úkolů a podávání zpětné vazby podřízeným kolegům | Co je zlobení, co je povaha a co už může být duševní onemocnění | Kde končí sociální negramotnost a kde se už může jednat o duševní onemocnění aneb co může v chování klientů signalizovat začínající duševní nemoc | Oprávněné postupy sociálního pracovníka při ukončování spolupráce s klientem | Jak si z rodiny klienta udělat dobrého partnera při poskytování sociální služby | Komunikace v týmu pracovníků sociálních služeb | Specifické potřeby klientů s Parkinsonovou nemocí v zařízeních sociálních služeb pro seniory - úvod do problematiky | Pohybová aktivizace seniorů - úvod do problematiky, dechová cvičení | Komunikace pracovníků služeb pro seniory s rodinami klientů | Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb - úvod do problematiky | Rozvoj týmové spolupráce | Individuální plánování zaměřené na člověka | Co znamená být zaměřený na klienta (Úvod do rogerovského přístupu - PCA) | Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry I | Zvládání projevů agresivního chování u klientů sociálních služeb a možnosti prevence | Základy přístupu orientovaného na klienta a možnosti jeho praktického využití v komunikaci s klienty sociálních služeb | Kinestetická mobilizace | Stres a jeho prevence při práci s klientem sociálních služeb | Typologie osobnosti a možnosti jejího využití při práci s klientem sociálních služeb | Emoční inteligence a její využití v práci s klientem sociálních služeb | Porada jako nástroj k metodickému vedení klíčových pracovníků a pracovníků v sociálních službách | Jak uvést příklady dobré praxe do souladu s dokumentací ke standardům kvality sociálních služeb | Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem II. | Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem I. | Průvodce krizovou intervencí | Hodnocení pracovníků v sociálních službách - trénink hodnoticích rozhovorů | Kurz pro pečující o lidi s demencí I. | Co všechno můžu udělat, aby mě záda nebolela | Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb | Prevence syndromu vyhoření I | Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením a autismem I. | Právní minimum pro vedoucí a sociální pracovníky v sociálních službách | Rozvoj a posilování zdravé profesní sebeúcty pracovníků v sociální oblasti | Individuální přístup k sexualitě klientů a klientek sociálních služeb - úvod do problematiky | Individuální přístup k sexualitě klientů a klientek sociálních služeb | Rozvoj pracovníků v sociálních službách | Aktivizující péče o klienty různých cílových skupin | Kinestetická mobilizace | Komunikace pracovníků sociálních služeb s rodinami klientů | Work-life balance jako prevence syndromu vyhoření | Time management v sociální práci pro vedoucí pracovníky sociálních služeb a sociální pracovníky | Doprovázení umírajících v sociálních službách | Zvyšování psychické odolnosti lidí pracujících v sociální oblasti | Etické aspekty práce v sociálních službách - úvod do problematiky | Práce se stěžovatelem v sociálních službách aneb jak si zachovat postoj profesionála za každé situace | Jak předcházet syndromu vyhoření | Úvod do problematiky první pomoci v sociálních službách | Efektivní komunikace se žadatelem o sociální službu | Základy projektového myšlení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách | Budování a rozvoj týmové spolupráce | Vyjednávání pro vedoucí pracovníky v sociálních službách | Prezentační dovednosti pro vedoucí pracovníky a sociální pracovníky v sociálních službách | Praktické zlepšování procesů a zvyšování kvality v sociálních službách | Muzikoterapie v praxi sociálních služeb I | Specifika práce s dětmi a mladistvými v tíživé sociální situaci I | Asistovaný kontakt | Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - úvod do problematiky | Komunikace s problémovými typy lidí v prostředí sociálních služeb - úvod do problematiky | Komunikace pracovníků služeb pro seniory s rodinami klientů | Pohybová aktivizace seniorů - úvod do problematiky, dechová cvičení | Komunikace v týmu pracovníků sociálních služeb | Specifika práce s rodinou, rodiči a dětmi v tíživé sociální situaci I | Aplikace standardů v praxi sociálních služeb | Komunikace s klienty, kteří nekomunikují běžným způsobem | Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a zdravotně sociální pracovníky nemocnic a léčebných zařízení I | Prevence syndromu vyhoření I | Řešení nouzových a havarijních situací aneb A kdo mi pomůže? | Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry | Zvládání projevů agresivního chování u klientů sociálních služeb a možnosti prevence | Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem I. | Typologie osobnosti a možnosti jejího využití při práci s klientem v pomáhajících profesích | Emoční inteligence a její využití v práci s klientem v pomáhajících profesích | Stres a jeho prevence při práci s klientem v pomáhajících profesích | Hodnocení pracovníků v sociálních službách - trénink hodnoticích rozhovorů | Porada jako nástroj k metodickému vedení klíčových pracovníků a pracovníků v sociálních službách | Průvodce krizovou intervencí | Jak uvést příklady dobré praxe do souladu s dokumentací ke standardům kvality sociálních služeb | Arteterapie v praxi sociálních služeb I | Sebelaskavost jako zdroj naší síly v pomáhajících profesích I - úvod do mindfulness | Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a zdravotně sociální pracovníky nemocnic a léčebných zařízení II | Prevence syndromu vyhoření II | Specifika terénní práce s lidmi vykořisťovanými, obchodovanými a s oběťmi trestných činů II | Prohloubení praktických dovedností práce s uživatelem v nedirektivním přístupu | Specifika práce s rodinou, rodiči a dětmi v tíživé sociální situaci II | Specifika práce s dětmi a mladistvými v tíživé sociální situaci II | Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - navazující kurz | Praktické zlepšování procesů a zvyšování kvality v sociálních službách - rozšiřující workshop | Trénujeme paměť seniorů II | Reminiscence III - možnosti využití médií připráci se seniory | Reminiscence IV - dramatizace vzpomínek (reminiscenční divadlo) | Reminiscence V - vytváříme vzpomínkové krabice | Specifika práce s lidmi s demencí pro sociální a vedoucí pracovníky II | Problematika první pomoci v sociálních službách - rozšiřující kurz | Klíčové návyky pomáhajících pracovníků pro efektivní komunikaci s uživateli při práci ve skupinách | Kurz pro pečující o lidi s demencí II. | Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením a autismem II. | Prevence syndromu vyhoření II | Etika v práci pomáhajících pracovníků, supervize a ochrana před vyhořením | Psychiatrické minimum pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách - navazující kurz | Reminiscence v praxi - dramatizace vzpomínek (reminisenční divadlo) | Reminiscence v praxi - dramatizace vzpomínek (reminisenční divadlo) | Trénujeme paměť seniorů II. | Validace podle Naomi Feil II. | Reminiscence II - práce s reminiscenční skupinou | Jak napsat dokumentaci ke standardům a nezahltit se přitom papíry II | Aktivizační workshop pro absolventy kurzu Kinestetická mobilizace | Psychiatrické minimum - aktivizace klientů s duševním onemocněním | Sebelaskavost jako zdroj naší síly v pomáhajících profesích II - navazující kurz do mindfulness | Aktivizační workshop pro absolventy kurzu Kinestetická mobilizace | Zvládání nestandardního chování klientů s mentálním postižením a autismem II. |

Kontakt:
Organizace:Diakonická akademie s. r. o.
Ulice:Belgická 22
Město:Praha 2
PSČ:12000
www:

Odeslání zprávy

Pečlivě zkontrolujte vyplnění všech položek a klikněte na tlačítko 'ODESLAT ZPRÁVU'.


riziko vzniku dekubitů * paliativní péče * hospice v ČR * paliativní péče